Proloog

14 januari 2015 - Arendonk, België

De slaaptentjes zijn toegekomen. En zoals met alle reismateriaal, moet dat natuurlijk eerst uitgetest worden!

1. Axelle een klasgenootje van Alexander:
    22 januari 2015
    veel plezier Alexander op je wereldreis ik ga je echt super hard missen ik hoop dat je volgend jaar weer bij mij in de klas zit want je bent een super toffe jongen doe de groetjes aan je broer en zus en ook aan je mama en papa ik ga jullie met zen vijven echt maar ook echt missen vele groetjes Axelle Niels Laurens Nadine en ook nog mijn papa Davy
  2. Axelle een klasgenootje van Alexander:
    23 januari 2015
    Alexander wij hebben echt met jou kunnen lachen ik ga jou snoetje nooit vergeten ik ga jou echt missen
  3. Elio:
    23 januari 2015
    het was super leuk het filmpje groetjes elio
  4. Alexander:
    23 januari 2015
    Daag lieve klasgenootjes en juf Charlot. Ik wil liever bij jullie blijven. Ik ga veel aan jullie denken dag lieve klas 3A
  5. Alexander:
    Dank u voor de werkjes. Veel plezier klas 3A
  6. Imke een klasgenootje:
    23 januari 2015
    We gaan jullie missen.Ik hoop dat je veel foto's op de website gaat zetten.Ik hoop dat jullie je goed amuseren!!!
    Anna,Douke gaat je ook missen,je bent een tof en lief meisje!!!
    Grtjs Imke,Douke,Remko,Lobke,An en Geert. xxx
  7. Robbe custers 3a:
    23 januari 2015
    Bedankt hé vriend. Ik heb mijn best gedaan voor jou alexander. Mijn broer is voor jou een tekening aan het maken maar dat is te laat hé.
    Amuseer je heel goed op de wereldreis !
    groetjes,
    Robbe
  8. Nina 3A:
    23 januari 2015
    Geniet er heel veel van!!

Groetjes
    Nina
  9. Imke een klasgenootje:
    23 januari 2015
    Daag alexander we gaan je misen.maar we hoope dat je er van geniet Groetjes imke
  10. Nena:
    23 januari 2015
    Alexander ik ga je missen

groetjes Nena
  11. Imke:
    23 januari 2015
    veel plezier alexsander en ik ga jou missen
  12. Oma:
    23 januari 2015
    droom jullie droom, mijn maagske doet raar maar ik zie jullie supergraag.
    Kusjes
  13. Laura:
    24 januari 2015
    Welke dieren ga je allemaal ontmoeten en naar welke landen ga je allemaal en ik ga je missen
    en onze klasgenootjes ook. Veel Andere kindjes zoals mijn zus Jenthe die bij Nils in de klas zit ook
  14. Zita:
    24 januari 2015
    lieve Alexander ik ga je snoetje echt missen
  15. Julie:
    24 januari 2015
    Hoi ben je al vertrokken nog veel plezier ik gaa je super hart missen op die 6maanden maar het belangrijkste is plezier maaken
  16. Julie:
    24 januari 2015
    Daag ik misje nu al en je bent nog niet weg daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
  17. Juliette, Flynn, t.Judith en n. Mathieu:
    24 januari 2015
    Een droom die werkelijkheid wordt!! Geniet van elkaar, maak plezier, ontdek nieuwe dingen, snuif andere culturen op, trek veel foto's, maak oneindig veel herrinneringen voor later en go with the flow!!! Het ga jullie goed!!! Xxx
  18. Imke:
    24 januari 2015
    lieve alexsander ik en veelpleier alexsander en ook anna en nils ok en ook je mama en papa groetjes oumou en hamido en mama en papa groetjes oumou
  19. Axelle een klasgenootje van Alexander:
    24 januari 2015
    Lieven Alexander ik ga je snoetje echt missen ik wou dat ik mee kon gaan want 6maanden is heel lang en 6maanden kan ik je snoetje niet missen en je broer die ga ik ook missen met zen grapjes en je zusje ga ik ook missen want die is ook zo schattig al jou daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Alexander
  20. Elio:
    ik ga je missen
  21. Tom Witvrouwen:
    25 januari 2015
    10:45 CET : Singapore 323 cleared for takeoff. We hebben net vol spanning mee geluisterd naar de toren in Amsterdam. Maak er iets moois van en ... Laat af en toe eens een iets weten !!!
    Groetjes Seppe,Stijn, Katleen en Tom
  22. Arwen:
    Dag Alexander, Anna, Niels, Jill en Nick,

Ook via deze weg willen we jullie een heel toffe reis wensen. Geniet volop van dit avontuur!!!

Groetjes Arwen & Co.
  23. Zita:
    25 januari 2015
    hallo Alexander ik wens je een gelukkige reis